onsdag 16 februari 2011

Santos önskan del 1

Hur Stefan o jag träffades!

Det är en ganska hemsk historia som jag hoppas vissa aldrig läser. O gör dom det så säger jag FÖRLÅT, jag var en hemsk människa...

Första gången jag pratade med Stefan var när jag gick i folkis i Karis, sålde kossu-lotter o frågade gulle-Tomppa på fé om man kunde sälja åt detdär trollet eller om han var farlig (Stefan hade lååååååååångt hår o lååååååångt skägg). Tomppa sa att han e helt ofarlig så jag sålde en lott åt honom.
Dagen innan midsommarafton (1995) kastade vi darts på fé jag o min väninna o Stefan o hans kompis, småflirtade litet med han (av orsaken att min väninna hade fått höra att S var intresserad av henne o jag tänkte "stackars karl-jävel"! Senare berättade S att han aldrig varit intresserad av henne men nog av mig i 1,5 år!!!! gullet mitt! o jag som aldrig sett honom ens...)
Midsommarafton firade vi på Strandis o en sak ledde till en annan o han följde mig hem, där jag anständigt sov i flanellpyjamas!!!!! Vi träffades alla veckoslut o han var hem till mig o sov med mig i min flanellpyjamas! Med tiden blev det vi 2 och har inte ångrat en sekund. Tog inte många dagar för mig att inse att dethär är han med stort H! Sku jag ha barn så var det med honom och ingen annan och så blev det efter många om och men med barntillverkningen ;).

Så ett tips till dig som hittar den rätta: FLANELLPYJAMAS! (men ack så hett det var...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar