onsdag 23 februari 2011

knappa 2 månader kvar!

Tills det är så illa att 40 är närmare 35! Ser på 40-års strecket som ngt "magiskt"... slut på tajta jeans, slut på att gå ut o roa sig med flickorna, slut på kort-kort o högklackat... Dax att dra fram finnwear o stavarna lixom... Låter som mig eller hur??

Gubben var så rar igår IGEN! Lördag fixade han sin fantastiska köttgryta, söndag fixa han brasa ute och korvgrillning, måndag hade man älgstek serverat när man kom från jobbet och igår bar det av till Salo och Hesburger! Jag har varit befriad från kökstjänst i 4 dar o det känns absolut som HEAVEN!!!

Dessutom hittade jag i Salo en fantastisk taklampa till vårt sovrum som då ännu också är under arbete/planering... undrar bara om en lampa kan vara... ja, typ PORRIG?? Svart tygsak, mkt enkel men med "kristaller" hängandes i den. Jag är ju inte bling-bling typen precis men denhär TALADE TILL MIG! :D (Köpte den dock inte än... får väl rusa iväg i fredag att den inte bara tar slut!!!!)

I och med att garderoberna åker ut och det blir ett klädrum istället får vi ju en hel vägg till att roa oss med, kan man roa sig så kungligt att man lägger upp en STOOOOOOOOOR spegel där?
Kanske aningen genant ändå!

See you later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar