tisdag 11 januari 2011

tisdag...

På jobbet! Lika kul som vanligt ;) har facebookat litet, surprise! Kollat e-posten, översatt några rader, kokat tevatten o nu har det redan gått en hel halv timme av denhär dagen!! ;) Bara resten kvar lixom! :D

Ska planera jumppan till imorgon oxå så nog har jag ju nåt o pyssla med! Hur arbetsrelaterat det sen är e ju en annan fråga! Borde bara få tag i en ENORM pafflåda... har en idé nämligen!!!!

Ska försöka vara duktig o ha allt skriftligt såhär första gången! Att jag inte tappar tråden första sekunden! Är inte nervös än men hinner bli ordentligt än! Tydligen många nya barn på väg, nåja barnen är jag ju inte rädd för precis... men föräldrarna...

Väntar sååå på att få åka hem ida! Mina nya kläder väntar i posten! H&M hade så trevlig rea på nätet så beställde 4 par jeans, 3 tröjor o 1 en långärmad topp! Har visserligen blivit utfärdad tröjköpsförbud på 6 månader men.... Hoppeligen är dom bra i verkligheten oxå o inte bara på bild! Min garderob sku verkligen behöva litet uppdatering!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar