måndag 10 januari 2011

måndag

I hate mondays! Och tisdagar, onsdagar, torsdagar o fredagar....

Känns som tusen år tills sista juni! Väntar bara på den dagen! O dagen efter börjar jag säkert på Stallis igen! Skönt! Där får man jobba!

Tror jag tar sticket med imorgon till jobbet, har väl jobb typ 1-2 h imorgon o sen e det slut igen en gång! O ingen där imorgon heller! Helt ensam :(

Betyder att jag sku ha all tid i världen o blogga :D men jag har nada att säga! Min hjärna e puts väck tom! Vilken överraskning va??? ;)

Som reservplan till imorgon så är sjukledighet på tapeten, inte pga. min vantrivsel utan pga. att jag faktiskt på riktigt mår int så jävla bra! Men kanske man kunde ta sjukledigt pga. vantrivsel oxå? Jag menar folk tar ju sjukledigt för krapula oxå?? O hur sjukt är det inte att jag är lättad när nåt av mina barn e litet sjuk så jag får stanna hemma från jobbet?? Som om jag verkligen ville att de var sjuka??!!

Nu i säng! No action there tonight men ska bli skönt ändå ;)

Nati natt gullgrynena mina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar