tisdag 11 januari 2011

Dag 1 - Presentation

Tre barns mamma, gift sen snart 12 år tibax, har 3 döttrar i åldrarna 9, 5 o 3. En liten gubbe som e 41 o själv är jag litet yngre än honom ;), sådär lagom! Bor mitt i skogen anser många men jag tycker vi bor centralt! Har ett alltför litet hus men älskar det! Det är även mitt barndomshem. Till familjen hör oxå 2 doggies - en 3 årig holsku o en collie-valp - , 3 katter (1 som jag gett dödsdomen åt men min lyssnar inte på det...) o sen har ungarna 2 kaniner (utomhus! dom skitar ner så f-n!!!)

Är väl en medel-svensson antar jag, mycket på gångs o inget blir klart. Älskar ordning o reda men i verkligheten inträffar det aldrig! Har alltid nåt renoveringsobjekt på gångs, för tillfället sovrummet o källaren.

Förutom att vara gift med min man är jag oxå gift med en vit brud som heter Candy, hon bor i vårt lilla badrum. Min man har också en annan fru, hon heter Viasat o har djupa kopplingar i vår soffa!

Barnen; äldsta är hästtokig o i nåt slags förpubertetstadie som snart får mig krevera! Mellersta har från att ha varit en pojk-flicka gått över till prinsess-stadiet och matvägran! Lilla grynet är ett charmtroll som vi försöker nu hårt hålla hårdare att det blir folk av henne! Favorituttrycket som bäst: ÄÄckligt! Mamma pussa mig! (obs! äckligt uttalas med ett ordentligt Ä-ljud!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar