onsdag 19 januari 2011

Dag 09 – Vad jag tror på

(Nu har jag hunnit ifatt dagarna ;)!)

Vad jag tror på... det är mycket o hemskt litet. Jag tror att problem är till för att övervinnas, jag tror att bara man vill så får man vad som helst uträttat. Jag tror att kärleken kan vara livslång, OM man arbetar på det. Jag tror på sanning men också att det ibland är bättre att linda in sanningen litet, jag tror nämligen på att det inte är någon idé att alltid såra människor med den råa sanningen, trots att det ibland nog oxå är nödvändigt.
Jag tror oxå på en högre makt, jag förstår den inte, men jag tror ändå det finns något nånstans... eller hoppas i varje fall. Så länge det inte är Osama Bin Laden ;)

Jag tror på en massa saker egentligen men tro och verklighet är två skillda saker :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar