söndag 14 november 2010

Så var den dan slut. Blev inget besök hos far min, han var världen runt som vanligt! L blev helt skärrad när jag berättade om när jag var liten o pappa jobbade alla dar i året, sällan han var hemma när tomten kom :( fick en tröstekram av henne, inte tog man det så hårt då inte, man var ju van, men att tänka sig att egna barns far sku va borta när tomten kommer går nog inte!

Var lagom mysigt o komma hem, Hilla hade totalförstört en paulia i köket... blev litet städjobb!!! Suck med den ändå! O en bit stek hade jag glömt på bordet och en NORMAL hund sku väl ha käkat den istället??? Men Hilla e nog bra för det!

Nu ska jag ta litet lonkero från gubbens burk, ta en cigg o sen krypa i säng! Har lovat mig själv att vara i säng 22.30! Har hela dan på jobbet utan nåt att göra imorgon igen så man måste vara pigg o alert!! O så har vi föräldrakvart i skolan! Har en hel del att diskutera om L med läraren! L har blivit en sån förfärlig slarvmaja!!! Städade hennes rum idag men blev inte klar... o det e inte stort