fredag 18 november 2011

life sucks...

Började då min diet i måndagst som fortare än fort blev omvandlad till en kotitekoinen diet ;). Antecknar allt jag äter och äter inget godis, ingen cola. Te med honung. Resultatet av detta hittills är: förstoppning, svampinfektion och förlorad röst! How great is that lixom???

Dessutom startade julverkstaden igår och har riktigt morkkis över den :( var ett kaos... de sku ju va mysigt! Dessutom hade jag lovat dra ringlekarna men Satu fick ta över för min röst gav vika mitt i. Nu sitter jag tyst på jobbet men i o med att jag jobbar i telefonservice är det mer eller mindre omöjligt att vara tyst konstant ;) Nå läkartid kl. 14 så får vi se vad doktorn säger, har ingen flunssa, hosta eller dyl. så jag fattar bara inte var problemet sitter??? Har inte ens skrikit så mycket på ungarna denhär veckan ;)!!

Puss o kram o gå aldrig på diet!!

1 kommentar: