torsdag 10 november 2011

I´m back!

Bigger and better than before! :D Eller någo ;)





Har nu varit på mitt nya jobb så länge att jag känner jag har möjlighet och tid att börja uppdatera litet igen.





I korthet: ungarna har växt o fortsätter driva mig till vansinne! Vill ni veta mer??





Snart är det JUUUUL!!!!!!





Har supermegakoll på julen! (TROR jag ivf!) Sökte just ett paket från matkahuolto (alltså den platsen borde på allvar sprängas i luften!!!) fick en hel hög dvd:n som ska i tomtens säck! O en som kommer åt far till huset på farsdan!





Har listor på listor o allt planerat! Längtar nu bara till att det ska bli 26.11 - då är den traditionella julöppningen i vår lilla by, då tänds granen o de fina stjärnorna där. Efteråt kommer vi hem och tänder ljusstakarna i fönstren. Sakteligen efter detta datum får man börja julpynta! O i år har jag nya julgardiner till vardagsrummet!!

Försöker mitt bästa att inte i år stressa mig totalt slut innan jul så jag oxå kunde njuta för en gångs skull istället för att vara supertrött när julafton äntligen är här!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar