fredag 8 augusti 2008

höst-tankar

Så har igen en dag regnat bort... ungarna pilar omkring i pyjamas än! Jag har inte fått nåt gjort på hela dan! En maskin tvätt + mat åt ungarna o hundarna o kattorna... duktig mamma... här inne ser ut som ....
Fick inte sömn i natt så jag fundera på att sluta röka. Sku ju vara jättehälsosamt o så sku man spara en hel massa pengar! Sen ska jag oxå påbörja jakten efter den försvunna midjan! Den finns nog än nånstans under en massa valkar men den kräver litet arbete. Lånar syrrans "mirakelmaskin" för magmuskler o ska försöka använda den!
Har blivit "blogg-galen" har vissa bloggar jag kollar flere gånger om dan nu, småbarnmammors naturligtvis! Det är så skönt o få läsa om att jag inte är den enda som inte är perfekt bulldoftande mamma med nystrykta barn!
Cigaretterna är snart slut o kylskåpet nästan tomt så här blir det ju så att jag slutar röka o äta av tvång! Praktiskt! Skulle verkligen inte orka hoppa ut i bilen med alla 3 ungar o handla, tänkte jag åker när gubbskrutten min kommer från jobbet, han kan fixa mat medan jag är o handlar, dom kan äta gårdagens kött-makaronilåda så köper jag en chockladstång eller 2 åt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar